Zapraszamy do zapoznania się z nowymi scenariuszami lekcji, które powstały w ramach realizowanych przez Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej projektów łączących perspektywę antydyskryminacyjną i globalną.
Scenariusze pozwalają na rozpoczęcie rozmowy z dziećmi, młodzieżą oraz studentami i studentkami na temat współczesnych wyzwań globalnych, takich jak migracje międzynarodowe, czy kryzys klimatyczny.
Zachęcamy do korzystania!
- Scenariusz dla szkół ponadpodstawowych pt. „Migracje klimatyczne a Cele Zrównoważonego Rozwoju”
- Scenariusz dla klas IV – VI szkół podstawowych pt. „Różnorodność to my”
- Scenariusz dla klas I – III szkół podstawowych pt. „Szkoła zwierząt”
- Scenariusz dla klas VII i VIII szkół podstawowych pt. „Z pytaniami w świat”
- Propozycja zajęć akademickich na studiach pedagogicznych.
Publikacja jest częścią projektu „Uczymy (się) o edukacji globalnej. Współpraca organizacji pozarządowych i środowiska akademickiego” w ramach programu polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.
Publikacja jest realizowana w ramach projektu „Razem rozwijamy kompetencje: europejskie sieci obywatelsko-uniwersyteckie na rzecz globalnej edukacji w zakresie migracji, bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju we współzależnym świecie (InterCap)” finansowanego przez Unię Europejską w ramach program EuropAid (num er projektu: CSO-LA/2017/388-136).
Przedstawiane treści wyrażają wyłącznie poglądy autorek i nie mogą być utożsamiane z oficjalnym stanowiskiem Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP ani Unii Europejskiej.